close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור עורך דין לפשיטת רגל?

מערכת שורשיג כסליו, תשפא29/11/2020

הליך פשיטת רגל הוא הליך מורכב, ביורקרטי, לא נעים וגם לא פשוט. ניהול נכון של ההליך הוא מה שעושה את ההבדל בין שבר עמוק וקטטוני לבין מהמורה בדרך העסקית שאפשר להתגבר עליה ולהמשיך הלאה. לאופן שבו תגשו ותטפלו בנושא תהיה השפעה עצומה על התוצאה הסופית. אז מה עושים ואיך מוצאים את העורך הדין הטוב ביותר למשימה?

תגיות:
צילום: freepik

ראשית, וותרו על האשמה ועל הבושה. כשלון כלכלי הוא כשלון גדול מאד, מבחינה תפיסתית. בחברה המערבית במיוחד.  את הגישה הזו

יש לזרוק לפח ולשכוח ממנה לעד! צמיחה, כמו כל דבר בחיים, היא עניין ספיראלי ולא לינארי, זאת אומרת שבכל התקדמות חייבות להיות נסיגות, הן אקוטיות ומהוות מרווח חממה שמאפשר רפלקציה ולמידה מעמיקה. לדעת לצאת ממשברים היא מיומנות, מיומנות שמיוחסת לכזו שמחשלת אותנו והיכולת להיות מחושלים הוא הפרמטר הקריטי של הצלחה בטווח הארוך. זה ולא רווחים כספיים, לכן אופן ניהול הפרוייקט שקוראים לו פשיטת רגל, על פיו ישק דבר. 

לבושה, שאיתה מגיעה האשמה יש השפעות קטלניות לא רק מבחינת ההשפעה הרעילה והאפקט המדלל שלה על המשאבים האישיים והמנטליים שלנו, אלא היא מהווה את הפרולוג לבושה, שמתנהגת תמיד כבריון כותש ולא משאירה שום חלקה טובה אחריה. אנשים הצליחו להשתקם ממצבים שנראו חסרי מוצא לחלוטין, אבל לא כשהם סחבו את שק האשמה על גבם.

זאת ועוד, מעבר לכרסום הפנימי והפגיעה האישית האנושה שיש לאשמה והבושה שמלוות לרוב מצבים של חדלות פרעון מצידו של החייב, שחייב לחזור לעמוד על הרגליים מה שיותר מהר, אלו פוגעות בשיקול הדעת ובתהליך קבלת ההחלטות, זאת אומרת שחייבים לנקות את העניין הזה. בכל מחיר. לפעמים נופלים מהסוס, זה חלק מהדרך, אבל חייבים לעשות הכל כדי לחזור חזרה כמה שיותר מהר כדי להמשיך להנות מהרכיבה ומשחק החיים.

לאחר התכנסות אישית והתייצבות פנימית עד כמה שניתן לאור המצב המלחיץ והמאד מבלבל של חדלות פרעון והצורך בהכרזה על פשיטת רגל חייבים למצוא עורך דין מעולה. כזה שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, שהאינטרס של הלקוח יהווה נר לרגליו ושיצעד איתו את הדרך בנאמנות והתמדה.

עורך דין מעולה הוא לא עורך דין שפורס רשימת הצלחות בבית משפט, זה בסך הכל כלי שיווקי שבא לשרת מוניטין. עורך דין פשיטת רגל מעולה הוא עורך דין מסור, מקצועי ואחראי, שבקיא ברזי המערכת ואופן ההתנהלות איתה, אבל יותר חשוב מזה- שנאמן באמת ללקוח שלו, וזה ערך שלא יסולא בפז.

קחו את הזמן ואת פניות הנפש כדי לאתר את עורך הדין המדויק עבורכם, זה הצעד החשוב ביותר שניתן לעשות לא רק להשלמת תהליך פשיטת הרגל על הצד הטוב ביותר, אלא גם במונחים של הבראה וחזרה למשחק.

לחצו כאן למשרד עורכי דין לפשיטת רגל
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה